Rohkem sisu pole.
Järgnevalt oleme välja toonud õigused ja kohustused, mis reguleerivad e-poe essensa.ee klientide (edaspidi Klient) ja Vilux OÜ-lt (edaspidi Essensa) vahel toimuvat ostu ja müügi protsessi.
Essensa kasutajaks registreerimisel ja/või Essensalt kaupade ostmisel kohaldatakse käesoleva lepingu tingimusi ning Eesti Vabariigi seadustest tulenevaid õigusi ja kohustusi.
Müügitingimused ja müügihinnad võivad Essensa poolt muutuda ja kõik nimetatud uuendused/muudatused ilmuvad Essensa veebilehel.
Müügileping aktiveerub, kui Klient ostab Essensa e-poes pakutavaid tooteid ja teenuseid..
Kui toote/teenuse eest nõutav makse on Vilux OÜ arvelduskontole kantud vastavalt ostukinnitusele, muutub müügileping õiguslikult siduvaks.
Tellimuse esitamisel ja selle eest tasumisel Essensa veebipoe kaudu kinnitab klient, et ta on lugenud ja nõustub müügitingimustega.
Essensa e-poes on kõik hinnad esitatud eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu.
Essensa võib toodete ja teenuste hinda muuta ette teatamata. Toode tarnitakse kliendile selle hinnaga, mis on tellimuse esitamise kajastatud, isegi kui klient tegi tellimuse enne hinnamuutuse jõustumist. Klient ei saa nõuda hinnavahe hüvitamist.
Tellimuse eest tasumisel e-poes on kliendile võimaldatud järgmised maksevõimalused: krediitkaart, Swedbank, SEB Bank, Danske Bank, Nordea Bank, LHV Bank ja Krediidipanga pangalink. Tellimuse kinnitamiseks peab klient tasuma kogu ostuhinna.
Kui klient on tellimuse kinnituses märgitud hinna täies ulatuses tasunud, loetakse müügileping sõlmituks ja tellimus täidetakse.
Essensa lõpetab tellimuse ja annab selle pärast müügilepingu jõustumist (klient on tellimuse eest tasunud) oma logistika partneritele tarnimiseks üle.
Veebisaidi tarne kalkulatsioonid kehtivad alates tellimuse eest tasumise hetkest.
Kõigist kokkulepitud asukoha või tarneaja muudatustest peab klient teatama Essensat enne kavandatud tarnekuupäeva.
Viivituste ja eksimuste esinemine kauba kohaletoimetamisel sõltub sellest, kui täpselt on täidetud tellimuses esitatud kontaktandmed. Kui Klient esitab tellimuses ebaõiged kontaktandmed, ei vastuta Essensa kauba kohaletoimetamisel tekkivate viivituste ja arusaamatuste eest.
Essensa asendab tarne ajal kahjustatud tooted, kui on toode on kahjustada saanud puudulikult pakendatud pakendi tõttu. Essensa hüvitab kliendile kahjustatud kauba eest makstud hinna, kui see ei ole asendatav.
Kliendil on 14 päeva jooksul pärast toodete kättesaamist võib lepingust taganeda vastavalt võlaõigusseaduse § 56 lõikele 1.
Tagastatud tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata.
Kui tellimus on valesti väljastatud või on tegemist defektse kaubaga/tootega, siis katab saatmiskulud Essensa.
Juhul kui klient soovib tagastada kaupa/toodet, siis peab klient 14 päeva jooksul pärast esemete kättesaamist saatma vabas vormis avalduse e-posti aadressil info@essensa.ee. Tagastamise avaldusele tuleb lisada kliendi nimi, kauba nimetus ja tellimuse või arve number.
Lihtsamaks tagastamise vormistamiseks palun täita ära vorm, mis asub siin: https://www.essensa.ee/oigus-kaupa-tagastada/
Tagastatud esemete maksumus hüvitatakse kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast avalduse saamist. Lisaks sellele hüvitatakse kliendile ka saatmiskulud.
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e kirja aadressile info@essensa.ee või helistada telefonil: 5608 8308.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Eesti Vabariigi kehtivas õiguses sätestatud juhtudel ja ulatuses vastutab Essensa Kliendi ees ja Klient Essensa ees kahju eest, mis on teisele poolele tekitatud käesolevate tingimuste rikkumisega.
Kui kahju või toote tarnimise hilinemine tuleneb asjaoludest, mida Essensa ei saanud ette näha või vältida, ei vastuta Essensa kliendi ees kahju või hilinemise eest.
Klient nõustub Essensa veebilehe kasutamisel selgesõnaliselt ja teadlikult, et Essensa kasutab tema isikuandmeid.
Essensa kasutab kliendi esitatud andmeid ainult ostutellimuste täitmiseks ja Essensa uudiskirjade saatmiseks; isikuandmeid ei edastata teistele osapooltele.
Isikuandmete käitlemise tingimustega saate tutvuda siin: https://www.essensa.ee/isikuandmete-kaitlemine/
Eelpool loetletud tingimustega seotud küsimuste ja vaidluste lahendamiseks kasutatakse pooltevahelisi läbirääkimisi. Kliendil on õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise järelvalve ameti (menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin) või kohtu poole, kui lepingust tulenevaid erimeelsusi ja vaidlusi ei suudeta lahendada dialoogi teel. Essensal on õigus esitada hagi, et kaitsta oma seaduslikke õigusi.