...
OLEME AVATUD! EESTI SUURIM CHANEL JA DIOR PARFÜÜMIDE KOGU!

ESCADA - TAJ SUNSET ON TAAS MÜÜGIL!!!

Eesti E-kaubanduse Liit ja Delfi kutsuvad valima Eesti rahva lemmik e-poodi.
Valikust leiad ka oma lemmiku ESSENSA.ee veebipoe!

Soovime kõigile toredatele inimestele HEAD UUT AASTAT!

MUSTA REEDE TAIMER

5% ALLAHINDLUS + 5% REGISTREERITUD KASUTAJA ALLAHINDLUS LÕPEB:

päeva
tundi
minutit
sekundit

NAISTEPÄEVA NÄDALA SOODUSMÜÜGI LÕPUNI ON AEGA VEEL

päeva
tundi
minutit
sekundit

Hermès Barénia – kümme aastat kestnud parfüümilugu

Kujuta ette lõhna, mis sündis kümne aasta jooksul ja kannab endas lugu ajast, nahast ja inspireerivatest naistest – Hermès Barénia toob 2025. aastal esile elegantsi, mis sulab nahale nagu patiin.

Toodetest lähemalt...

  • All Post
  • Brändid ja tooted
ESSENSA

Sukeldu Dior Fahrenheit Eau de Toilette maailma – lõhna, mis on kui jalutuskäik läbi suitsuse sügisese metsa, kus õhk on täis soojust ja salapära. 1988. aastal turule tulnud Fahrenheit on...

ESSENSA

Sukeldu Dior Sauvage Eau de Parfum maailma – see on kui jalutuskäik läbi avara kõrbemaastiku, kus tsitruselised tuuled põimuvad suitsuse puidu ja vürtsika vaniljega. 2015. aastal turule tulnud ja 2018....

Kuidas sündis esimene chypre-lõhn Hermèsi ajaloos

Hermès Barénia tähistab ajaloosündmust kui brändi esimest chypre-lõhna, mis sündis pealefumiin Christine Nageli kümneaastast pühendumist. Chypre-peret iseloomustavad värsked pealsed noodid, mis segunevad puiduste ja samblaste alustega, pakkudes aroomi, mis on samal ajal ajatu ja sensuaalne. Nagel alustas selle idee arendamist kohe pärast oma ametisse nimetamist Hermèsi juures kümme aastat tagasi, kuigi keegi ei nõudnud seda otse. See oli tema isiklik kirg, mis kandis teda läbi aja, kui ta uuris Hermèsi pärandit ja naise kujutlust, keda see lõhn peegeldaks. Tööprotsess oli pikk ja mõtlik, kuna Nagel tahtis luua midagi, mis oleks eriline ja kooskõlas brändi väärtustega. Tulemuseks on lõhn, mis sulab nahale ja areneb aeglaselt, justkui peegeldades Barénia naha patiini, mis inspireeris selle nime. See esimene chypre Hermèsi ajaloos on tunnistus Nageli kannatlikkusest ja loomingulisest visioonist, mis teeb sellest 2025. aastal erilise avastuse lõhnaarmastajatele.

Christine Nageli loominguline teekond Barénia loomisel

Christine Nagel, Hermèsi sünesteetiline parfüümilooja, alustas Barénia loomist isiklikust soovist, mis sündis kümme aastat tagasi, kui ta liitus majaga. Ta ei saanud ideest lahti, kuigi tavaliselt pikk töö võib huvi kustutada – see lõhn haaras ta täielikult. Nagel veetis aastaid Hermèsi tundmaõppimisega, uurides selle naise olemust, kes kannaks seda lõhna. Protsess oli aeglane ja mõtlik, kuna ta tahtis luua midagi elegantset ja ajatut, mis sobiks brändi identiteediga. Tema sügav seos Barénia nahaga ja inspiratsioon naistest nagu Peggy Guggenheim viisid lõhna poeetilise olemuseni. See teekond, mis kulmineerus 2024. aastal, näitab Nageli pühendumist ja oskust ühendada isiklikud lood professionaalse täiuslikkusega, tehes Baréniast unikaalse meistriteose 2025. aasta lõhnapaletis.

Lõhna ainulaadsed noodid: üllatusi Madagaskarilt ja kaugemalt

Barénia eristub oma eriliste nootidega, mida Nagel hoolikalt valis, et luua uus chypre-kogemus. Pealsed noodid sisaldavad ainulaadset Calabriast pärit bergamotti, mis on valmistatud ainult Hermèsi jaoks, pakkudes värskust. Südamenoodid toovad esile Madagaskarilt pärit liblikalille, mis on esimene kord parfüüminduses kasutatud ja lisab delikaatse valge lilje nüansi. Alusnootides asendab Nagel tamme sambliku röstitud tamme puuga, mis meenutab rummi – magusat, kuid samas vürtsikat. Ta kasutas ka kahte erinevat patšulit: traditsioonilist Robertet’ ekstrakti ja biotehnoloogia abil loodud Akigalawoodi, luues unikaalse signatuuri. Need elemendid annavad Baréniale sügavuse ja mitmekülgsuse, mis areneb nahal aja jooksul, tehes sellest 2025. aastal põneva avastuse.

Miracle berry saladus: kuidas kibe muutub magusaks

Barénia saladus peitub miracle berry’s, mida Nagel avastas oma lapsepõlve muinasjuttude inspireerituna. Tema lemmik lugu maagiast, kes muutis kibeda magusaks, juhtis teda selle Aafrika marja juurde, mis sisaldab valku nimega miraculin, muutes hapu ja kibe magusaks. Kolm-neli aastat tagasi tellis ta 15 kilo marju Prantsuse importöörilt, et luua ekstrakt, mis meenutab kuivatatud aprikoosi – niisutav, kuid mitte liiga magus. See element lisab Baréniale ootamatu nüansi, mis peegeldab Nageli loomingulist visiooni ja muudab lõhna 2025. aastal eriliseks, pakkudes sensuaalset ja mälestusväärset elamust.

Barénia nahk ja selle seos parfüümiga

Barénia nimi pärineb Hermèsi armastatud nahast, mis inspireeris lõhna loomist ja pudeli disaini. Nagel armastab selle naha pehmet patiini, mida käsitöölised nimetavad ‘caress tagastavaks’, ning tahtis luua chypre-lõhna, mis sulab nahale samamoodi. Pudeli disain põhineb ‘Collier de Chien’ käevõrul, mille ellipsikujulised kõverad ja metallist nupud peegeldavad naha tekstuuri. See seos rõhutab Hermèsi pärandit ja Nageli taktiilset lähenemist, tehes Baréniast 2025. aastal stiilse ja autentse valiku, mis kannab endas brändi lugu.

Hermèsi naise portree: elegants ja instinkt

Barénia kehastab Hermèsi naist – elegantset, kuid mitte uhket, kelle stiil tuleneb instinktist. Nagel inspireeriti naistest nagu Peggy Guggenheim ja Nancy Cunard, kes usaldasid oma sisetunnet. See lõhn peegeldab vabadust ja jõudu, mis sobib 2025. aasta naisele, kes tahab olla enesekindel ja unikaalne. Valitud kampaaniamudel Malgosia Bela rõhutab seda olemust, tehes Baréniast lõhna, mis sobib igasse olukorda, kus soovitakse jätta muljet rafineeritud viisil.

Emotsionaalsed lood lõhnade taga

Nagel usub, et igal lõhnale peab olema autentne lugu, mis annab sellele sügavuse. Tema inspiratsioon tuleb kohtumistest, söögikordadest või Hermèsi ajaloost. Barénia lugu algab lapsepõlve muinasjutust ja jätkub nahaga seotud tundega, mis teeb lõhnast emotsionaalse elamuse. See lähenemine tagab, et Barénia ei ole lihtsalt parfüüm, vaid 2025. aastal kogemus, mis puudutab südant ja meelt.

Kuidas pudel jutustab oma lugu

Barénia pudel, mille disainis Philippe Mouquet, on inspireeritud ‘Collier de Chien’ käevõrust, ühendades klaasi ellipsikujulised kõverad metallnuppudega. See kujundus peegeldab naha pehmust ja Hermèsi käsitöömeisterlikkust, tehes pudelist kunstiteose. 2025. aastal on see mitte ainult pakend, vaid lugu, mis täiendab lõhna olemust ja lisab sellele luksust.

Korduma kippuvad küsimused

Mis teeb Barénia eriliseks? See on Hermèsi esimene chypre-lõhn, mis võtab kümme aastat arendust.
Kust seda osta? Saadaval Hermèsi butiikides ja veebilehel alates 2024. aasta sügisest.
Kui kaua see kestab? Püsib nahal mitu tundi, arenedes aeglaselt.

Lõhna lõplik mulje: aja ja stiili koosmõju

Hermès Barénia on lõhn, mis kannab endas kümne aasta pühendumust, pakkudes 2025. aastal elegantset ja sensuaalset kogemust. Selle ainulaadsed noodid, nagu liblikalill ja miracle berry, koos patiinaga inspireeritud disainiga loovad aroomi, mis sulab nahale ja jätab mälestuse. See on Hermèsi naise portree – instinktiivne ja ajatu, sobides igasse päeva ja erilisse hetke, tuues esile stiili ja isikupära, mis jääb meelde.

Uued tooted maailmast...

  • All Post
  • Tooteuudised
ESSENSA

Valentino toob turule Born in Roma Donna Ivory ja Born in Roma Uomo Ivory – piiratud väljaande duo, mis kehastab kaasaegset naiselikkust ja mehelikkust. Need lõhnad, mis on osa Born...

ESSENSA

Sukeldu Devotion Sacred Heart Limited Edition Dolce&Gabbana lummavasse maailma – see on kui jalutuskäik läbi Itaalia õhtu, kus magusad tsitruselised noodid segunevad sensuaalse vaniljega. 2025. aastal turule tulnud Oriental Vanilla...

Kõik on laetud.

Kõik on laetud.

Kirjuta oma kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Telli meie uudiskiri, et saada teavet uute toodete, uuenduste, artiklite ja kampaaniate kohta

Uudiskirjaga saadame pakkumisi, mida tavakliendile me ei tee, samuti saate esimesena teada meie portaali uutest võimalustest ja ilumaailma huvitavatest nippidest, trikkidest ja uudistest.

Uudiskirjaga liitumine ei ole kohustuslik ja sellest on võimalik loobuda kui klikkad kirja lõpus asuvale eemalda mind uudiskirjast lingile.

Tellimisel nõustute meie kasutustingimustega ning privaatsuse ja küpsiste poliitikaga.

Vajad kiirelt abi?
(+372) 53 666 373

Leia kindlasti meid ka Sotsiaalmeediast üles!

Klienditoe tööaeg

E–R : 10.00– 15:00

© 2023-2025 | ESSENSA.ee
Loata sisu kopeerimine keelatud!